hudiksvall baby

Sådäär! Hej! Igår tog jag och Lina tåget till Hudiksvall för att jobba. Vi börjar egentligen imorgon men åkte upp igår istället för att hinna shoppa, kolla runt lite och träffa våra vänner. Vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer missa även fast det bara är två riktiga skoldagar jag missar. Idag ska klassen till stockholm och imorgon har dom programdag. Så onsdag och måndag är det jag är mest rädd för att missa, men det blir bra. Vaknade halv 8 idag av att Lina var vaken och hon helt plötsligt blev pigg och satte på musik. Låg kvar i sängen till halv 10 då vi gick till Statiol för att köpa frukost. Jag har fortfarande inte fixat mig än så får nog ta och göra det innan vi går upp mot stan. Jag tror Lina väntar på att jag ska börja fixa mig så bäst att jag börjar nu haha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0