Igår, fredag

Heeej. Gick i skolan till kvart i två igår, älskar att vi slutar tidigt på fredagar. Cyklade hem och drog till Lina lika fort efter det. Vi gjorde inget speciellt som vanligt till en början. Vi drog till stan för att köpa lite gottit, satt oss vi bryggan en stund. Efter ett tag så blev det lite andra planer och vi skyndade oss hem, gjorde i ordning oss lite och väntade på skjutsen till Fellingsbro där Linus och Johnnie var. Vad gjorde vi? Sov haha, kolla lite på film osv. Efter ett tag kom Marcus som skjutsade hem oss efter ett tag. Så jaa, gjorde inte mycket mer den kvällen. Kom hem vid 3-4 och var sjukt trött, överdriver inte om jag säger att jag somnade på 2 minuter. Vaknade ganska sent idag, men skönt det också. Åt frukost och nu ligger jag i min säng och är fortfarande trött. Skulle lätt kunna ligga här hela dagen bara för att njuta av lördagen, men vi får se. Vet inte annars vad som händer idag, duscha måste jag göra, kanske plugga lite men det vet vi ju alla hur det blir. Har rätt mycket att göra till nästa vecka men vem orkar göra läxor på en lördag. Nej det skjuter vi fram till imorn istället, blir myyycket bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0