Listaaa

Allmänt

Har du pojkvän/flickvän? - nej

Har du haft pojkvän/flickvän 2013? - nepp

Har du kramat någon 2013? - Flera gångerr

Har du hatat någon 2013? - Ja

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2013? - Ja

Är du kär nu? - nepp

I vem? -  

Kan du vissla? - bland det avslappnande som finns

Gillar du att mysa? - Om jag gör, vem gör inte

Vad har du för ögonfärg? - grå,blå,grön

Gillar du någon just nu? - Gillar många jag :)

Röker du? - nepp

Snusar du? - usch

Knarkar du? - nej

Är du kräsen? - haha för kräsen

Blond/brunett? - ser mig själv som blond

Stjärntecken? - skorpinon  

Husdjur? - Hund

Beskriv ditt hår? - långt, rakt, ganska slitet, ljusbrunt/mörkblondt

Vad har du på dig just nu? - svarta jeans, grå tröja 

Har du något i håret just nu? - nej

Öl eller cider? - cider 

Saknar du någon just nu? - Aa 

Vad är klockan just nu? - 17:01:46

Vad har du för status på msn just nu? - låtsas att vara online och sen loggar jag in och ut hela tiden så alla kan se att jag inne och då vill alla skriva med mig :p

Har du fräknar? - Lite men mest på sommaren 

Cola eller Cola Light? - Coca Cola

Favorit tv-serie? - Kollar inte på några serier tråkig som jag ärrrr

Vilken är din favoritglass? - Ben & jerry's

Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Ja hon färgade mitt hår gult och orange, inte fan går man ut från frisören med ett leende då iallafall

Blir du full varje helg? - verkligen inte

Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - ja 

Kan man få ditt nummer? - töntig fråga <3

Har du någon gång önskat att du var någon annan? - ja

Vänster eller högerhänt? - högerhänt

 

TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:

1. Har du nånsin varit kär? - lääängesen 

2. Tror du att kärlek finns? - ja  

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja 

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - aa

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nepp

7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - är väl lite onödigt kan jag tycka

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - då är det väl ingen hemlig beundrare 

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej

 

TIO ANTINGEN ELLER:

1. Kärlek eller pengar? - sånt man inte ska behöva välja mellan :p

2. Cider eller öl? - Cider

3. Dag eller natt? - Natt 

4. One night stand eller förhållande? - förhållande

5. Tv eller internet? - internet

6. Pepsi eller cola? - Coca cola

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - vild fest 

9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face

10. Bilddagboken eller Facebook? - Facebook

 

TIO HAR DU NÅGONSIN:

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? -  nej

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? -  nej var väl att ta i

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - men nej jag gör bara bra saker hela tiden :p

4. Har du nånsin hoppat bungy jump? - Tänker inte, vill inte, ska inte, kommer inte

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Cykelolycka 

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -  nej

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - jaaaapp

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - vem går ens på bio ensam?? 

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - minns aldrig va ömsesidigt är, kommer inte söka på det heller 

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - många gånger 

 

NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:

1. Har du häst? - nej

2. Har du katt? - nej

3. Har du hund? - Hugin

4. Gillar du ormar? - dom är väl coola

5. Gillar du spindlar? - nejjjjj

6. Röker du? - nepp 

7. Snusar du? - nej

8. Har du testat droger? - nej

9. Max eller McDonalds? - mcdonalds

10. När kramade du någon sist? - igår

11. Saknar du någon speciell person? - Jaa

12. Har du svårt för att bli kär? - vet inte, njaee

13. När kysste/hånglade du med någon sist? - ungefär 3 veckor sen  

14. Ångrar du det? - nepp

15. Är du singel? - ja

16. När fick du senast en komplimang? - idag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? - nepp 

Hånglat med fler än 50 pers? - nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -  ja

Gjort något riktigt dumt? - aaa

Gjort något du verkligen ångrar? - det med

Åkt ambulans? - nepp

Gjort nåt olagligt? - ja

Blivit polisanmäld? - nejj

Slagit ner någon? - nej

Skämts över dina föräldrar? - ja

Skämts över dig själv? - haha men gud ja 

Sagt jag älskar dig och menat det? - såklart

Varit kär? - lääängeseeennnn

Är du ensam nu? - mina päron är där nere och min bror på sitt rum

Vill du ha barn? - ja åh vad mysigt

 

 
 
 
 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - hugin är väl en person va?

Såg dig gråta? - Minns inte 

Fick dig att gråta? - min mamma och pappa

Du delade en cigg med? - Lina

Skällde på dig? - Padre

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nej

Kramat någon? - nej haha

Pussat någon? - hunden 

Köpt någonting? - japp

Sjungit? - haha solariett är bästa att sjunga i  

Saknat någon? - japp

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0