Lördag - Söndag

Som jag skrev i det förra inlägget så målade jag och Lina hennes rum. Det första jag gjorde var att kliva i med hela foten i målarfärgen. Men kan säga er att fan vad bra slutresultatet blev, haha vi blev så nöjda. Efter 4 timmar ungefär blev vi klara och vi kände att vi förtjänade pizza och kebab, så ni kan ju gissa hur pizzagubben reagerade när han kom till dörren och såg mig och Lina med målarfärg på hela kroppen haha. Efter att ha tryckt i oss maten så duschade vi, fixade oss och drog ut lite senare. Vet inte ens vad vi gjorde, inget intressant iallafall. Idag är det söndag och vet inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att dra ut och springa och sola ikväll. Skönt att jag inte behöver plugga så det är ju positivt, brukar alltid ha plugg att göra på helger men inte den här gången. 
  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0