Tjeenaa

Började men en dusch på morgonen innan skolan och kan säga er att det är riktigt satans skönt. Vaknar såå mycket bättre! Satt uppe rätt bra länge igår med naturkunskapen så det skulle sitta men det gjorde det aldrig, kanske inte så konstigt eftersom jag var hur trött som helst. Men naturtestet gick bra iallafall, inge svårt eftersom det var EXAKT det vi tränade på innan. Rätt skönt det faktiskt! Slutade tidigare då testet var på vår sista lektion och man fick gå hem direkt efter man var klar. Kom hem och åt mat, tog upp datorn, drog över mig en filt och satte på musik på datorn. Snart ska jag plugga inför histora imorn - jaaappp jag går samhällslinjen på vasa = prov, läxor, uppgifter varje dag:) Egentligen skulle sova va en as skön idé meeen ickee, ska börja med pluggandet i bra tid så jag inte sitter uppe till 3 inatt som i vanliga fall. Får se om jag lyckas med det, heej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0