Festen i lördags

Festen i lördags var riktigt kul. Sanna och Lina skulle egentligen följt med men ickee. Så det blev jag och Evelina som drog till fellingsbro, klockan var runt 9 när min bror skjutsa upp oss och kom dit runt halv 9 kanske. Va inte så jätte mycket folk men det gjorde inget, alla är så härliga och roliga! Så det var faktiskt chill där borta och hade det så roligt så. Eve drog hem runt 1 och jag stanna kvar med de få folk som va kvar haha. Rasmus kom runt 2 och Linus och Johnnie följde med så dom slapp gå hem. Kom hem runt 3 och va såååå trött. Tvättade bort sminket fort som fan haha och slängde mig i sängen. Vaknade 11 och pluggade religion heeeela dagen. Nu dom senaste dagarna har jag solat med Lina och njutit av att vi inte har så mycket plugg. Meeen avrundar här nu, puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0