12 januari

HUR drygt är det inte när man skrivit ett inlägg och så försvinner det. Mmm va kul;D
 
Haha ja men iallafall... har varit jätte dålig på att blogga men har ingen bra ursäkt heller. Kände för att ta en paus från pluggandet och skriva här istället. Har inte gjort så mycket speciellt dom här dagarna då jag inte bloggat. Solade med Lina i måndags vilket verkligen behövdes. Har tränat på gymmet där jag drog milen på springbandet. Gör nog aldrig om det men jävlar va nöjd jag e haha! Har simmat, bubblat och bastat på badet vilket var asskönt. Har varit ute och sprungit runt kvällen nångång och det var också skööönt. Började skolan i onsdags och det känns väl sådär. Skönt med rutiner igen men har redan fått jätte mycket plugg. Får hålla ut den sista terminen nu innan sommaren kommer. Det kommer gå fort! Börjar med nationella prov vilket tar upp mycket tid. Ska till Tyskland och bo hos en bajsfamilj där, sen ska dom hit för att bo hos oss. Jaa hemskt är det. Blir ju inte mer pepp nu när det är snö ute. Blir bara deprimerad och plugghumöret sjunker ju dubbelt. Så jag har verkligen försökt att njutit av den här helgen och bara tagit det lugnt. Imorgon väntar en hel vecka av lektioner, läxor och prov. Måste sätta igång med plugget nu så jag kommer nånstans, avrundar här :))
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0