22 januari

Tjaa ligger i sängen och väntar på ph. Vill helst bara sova så något är ju fel om jag håller mig vaken för att kolla på ett program:p Är sjuk så stannade hemma från skolis idag och gör det imorgon också, både skönt och jobbigt. Pallar inte missa lektioner men tänker inte dra till skolan med världens huvudvärk och illamående. Drar till vårdan imorgon så jag får veta vad det är. Plugget minskar och det känns skönt... fast har fortfarande mycket kvar att göra. Har pluggat en del idag faktiskt och förstår inte själv hur jag orkat. Har verkligen lidit så hårt haha. Men vad gör man inte när man måste. Mer då?? Vill ha helg, som alla andra. Vill ha sommar, värme, sol, bad och sköna utekvällar. Vintern är inte ens mysig, hatar den bara mer och mer för varje vinter. Men det brukar gå fort så får kämpa :)) Har inte hänt något speciellt dom här dagarna då jag inte bloggat, har tränat, sovit, pluggat osv. Det ointressanta helt enkelt. Ska ner och kirra lite té nu så vi hörs när vi hörs
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0