lördag 25 januari

Hej bloggis. Hur är det? Med mig är det braoo ifall ni undra. Stannade hemma från skolan igår också, det kändes som det bästa. Tog det mest lugnt hela dagen och vid 7 åkte jag till min pojkvän och sov över därreee, så mysigt så. Kom hem nångång haha minns inte. Duschade när jag kom hem och har kollat på film med mammsen och ätit godis. Pappa och Rasmus är och kollar hockey i Leksand så det är lugnt och skönt här hemma höhö. Är bajstrött som precis varje helg men what to do. Ligger just nu i min nybäddade och nytvättade säng, finns det något skönareeee. Lyssnar på musik också medan jag kollar på någon film på tv. Nu resten av kvällen ska jag bara ta de lugnt och fortsätta med det jag gör just nu. Ska försöka att inte vara vaken för länge, vill upp i bra tid imorgon så jag somnar bättre på söndagskvällen. Och imorgon blir det samhällsplugg :)) pusshejj
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0