Måndag

Yooo från en trött fridis. Har varit trött hela lovet och sovit föör mycket känns det som, men känner mig ändå inte utvilad. Skola på onsdag.. alltså om ca 2 dagar :( Lovet har gått alldeles för fort men har haft roligt så det är ju braaa. Har inte alls gjort mycket idag faktiskt, precis som alla andra dagar. Vaknade upp brevid mårtis vid 12-1 och fick skjuts hem av pappa nångång efter det. Tog en varm dusch och lite senare kom farmor och farfar hit. Kan nog vara de olyckligaste paret nånsin haha. Pratar om vem som kommer dö först, och hur onödigt farfar tycker det är att renovera deras kök om dom ändå ska dö snart osvosv. Åh dom e så kära:-) Dom drog för ett tag sedan och jag kände för att sooova en timme. Så nu ligger jag här i skönaste sängen och tar det lugnt, lyssnar på musik och kollar på tv, fb, bloggar. Träffar nog Lina senare och vad vi ska göra de vet jag inte, får se helt enkelt. pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0