Sammanfattning av 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa verkligen! finns många saker. 

 

 Hur har ditt 2013 varit? Bra och dåligt såklart, mestadels bra tycker jag.   

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Verkligen något jag hoppas på! Är nog nästan säker på att det bara kan bli bättre

 

 

 Blev du kär i år? Jaa

 

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Finns många datum som är minnesvärda♥

 

Bästa köpet? Alla möbler till rummet

 

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder, säkert alkohol också 

 

 Gjorde någon dig riktigt glad? Alla mina nära gjorde mig glad  

 

Gjorde någon dig riktigt sårad? Ja faktiskt, men det är löst nu så de e skönt

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Massor haha! men mest typ, wake me up - avicii, hey brother - avicii, miss decibel - medina. finns många fler

 

Vem har du umgåtts med mest? Alla mina vänner haha, men mest med Sanna och Lina kanske, Isabelle i början :) 

 

Bästa minnet från 2013? Italien i alla lägen med klassen<333 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Jaa

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat haha, varit mer sparsam med pengar typ

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med min familj och öppna presenter, drog på halloweenfest, va full:P

 

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jaa det gör det säkert

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familj, musik, alla utomlandsresor, jobb i hudiksvall osv

 

 

Vem saknade du? Tappade kontakten med mina kompisar Isabelle och Johnnie ett tag, men nu e vi homies igen;D

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ehm.. oavsett alla dåliga och bra saker som händer så klarar du dig alltid genom dom och vet att du alltid kan vända dig till dina kompisar. Skit i vad alla andra tycker och gör det du själv blir glad av. Ta tag i träningen och bli starkare som persooooon. Bra va??? haha djup:P

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0